حیوانات مزرعه در کتابفروشی ها

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، حیوانات خانگی دوست ما هستند! تو کدام حیوان را انتخاب می کنی؟

حیوانات مزرعه در کتابفروشی ها

بچه ها و نوزادان با مجموعه دنیای زیبای من دنیا پیرامون شان را با عشق در آغوش می گیرند و آن را کشف می نمایند. این کتاب ها مفاهیم ساده ای را درباره علم و طبیعت با بچه ها به اشتراک می گذارند.

با کتاب حیوانات مزرعه مزرعه را بهتر می شناسیم. درباره حیواناتی که در آن زندگی می نمایند می خوانیم و یاد می گیریم هرکدام برای مزرعه چه وظیفه ای دارند، چه صدایی درمی آورند و هرکدام برای مزرعه دار چه فایده ای دارد.

جیل مک دونالد تصویرگر و نویسنده آمریکایی است که از سنین پایین عاشق نقاشی بوده و به خصوص رنگ را دوست داشته است. او که در غرب میانه بزرگ شد، تشویق شد تا استعداد خود را کشف کند. جیل از دانشکده طراحی رود آیلند با گرایش طراحی پارچه فارغ التحصیل شد. او نویسنده و تصویرگر کتاب بچه ها است که مجموعه دنیای زیبای من از جمله آثار اوست.

بخشی از کتاب:

قورباغه ها هم آب را دوست دارند و هم خشکی را.

می توانی مثل قورباغه بجهی؟

قورباغه ها حشره می خورند. آن ها زبان دراز و چسبناکی دارند و با آن غذایشان را شکار می نمایند.

انتشارات کتاب های مهتاب کتاب حیوانات مزرعه نوشته جیل مَک دونالد با ترجمه صبا اسلامی را در 26 صفحه و با شمارگان هزار و 650 نسخه و به بهای 40 هزار تومان منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1599

به "حیوانات مزرعه در کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیوانات مزرعه در کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید