امیر شیبانی به عنوان مدیرعامل نو اتاقک منصوب شد

به گزارش مجله صادق ویلا، مدیرعامل نو اتاقک، امیر شیبانی در جلسه معارفه خود برنامه های نو این شرکت را اعلام کرد. به گفته مدیرعامل نو اتاقک تا انتها سال شاهد تغییرات زیرساختی زیادی در وبسایت و اپلیکیشن اتاقک خواهیم بود که باعث بهبود تجربه کاربری کاربران خواهد شد.

امیر شیبانی به عنوان مدیرعامل نو اتاقک منصوب شد

وی از برنامه ریزی برای هوشمندسازی و توسعه فعالیت های بازاریابی این شرکت در سه ماهه پایانی سال و نوروز 1403 خبر داد.

امیر شیبانی، مدیرعامل نو اتاقک که در این شرکت در سمت های مدیر فنی، مدیر محصول و قائم مقام مدیرعامل ایفای نقش کرده است؛ دارای بیش از یک دهه تجربه حرفه ای در اکوسیستم گردشگری و استارتاپی و فعالیت در شرکت های شناخته شده دیگری مانند علی بابا و فدکس است.

اقامتگاه های شمال ایران، اطراف تهران و شهر تهران به گفته امیر شیبانی سه منطقه پرتقاضا برای اجاره به حساب می آیند و اتاقک تا به امروز توانسته است با خلق تجربه ای ارزشمند برای میزبانان و مهمانان، روز به روز بر کاربران فعال کسب وکار خود بیفزاید.

سرویس پرایم که تمام اقامتگاه های فعال در آن از پک بهداشتی استفاده می کنند و سرویس شبانه که مهمان بدون دغدغه می تواند در هر ساعت از شبانه روز به اقامتگاه مراجعه کند و آن را تحویل بگیرد و رزرو آنی از دیگر خدمات اتاقک هستند که طبق گفته مدیرعامل نو اتاقک، در آینده تمرکز بیشتری رو آن ها صورت خواهد گرفت.

سامانه اجاره اقامتگاه اتاقک از سال 1396 فعالیت خود را با شعار حال خـوب از اتاقـک شـروع میشـه آغـاز کـرده و اکنون با مهیا کردن امکان اجاره بیش از 30,000 اقامتگاه اعم از ویلا، آپارتمان، بومگردی، هتل سنتی و کلبه در 330 شهر ایران و کشورهای همسایه از جمله اقامتگاه های ترکیه و ارمنستان، خود را به یکی از پرطرفدارترین سامانه های اجاره اقامتگاه برای میزبانان و مهمانان تبدیل کرده است.

هدف از ایجاد اتاقک ترویج تجربه مناسب برای تمام افراد جامعه و گردشگران است تا علاوه بر لمس تجربه مطمئن و بدون دغدغه، بتوانند اقامتگاه هایی را با قیمت مناسب اجاره کنند و از سفر خود لذت ببرند.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 17 دی 1402 بروزرسانی: 17 دی 1402 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1612

به "امیر شیبانی به عنوان مدیرعامل نو اتاقک منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر شیبانی به عنوان مدیرعامل نو اتاقک منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید